محل لوگو

آموزش صفر تا صد ارز دیجیتال


آموزش صفر تا صد ارز دیجیتال

رمز ارز (Cryptocurrency) چیست؟​

 

ارز های دیجیتال(یا همان کریپتوکارنسی) پول هایی هستند که در اینترنت مصرف می‌شوند. پول دیجیتالی تنها در حالت دیجیتال وجود دارد و معادل فیزیکی در دنیای واقعی برای آن وجود ندارد، ولی با این حال تمام ویژگی‌های پول سنتی را داراست. دقیقا همانند پول فیات قدیمی، شما می‌توانید آن را به دست آورید، منتقل کنید یا آن را با ارز دیگری معامله کنید و همچنین می‌توانید از آن برای خرید کالا یا سرویس‌ها مثل موبایل، شبکه‌های اینترنتی، فروشگاه‌های آنلاین و دیگر موارد استفاده کنید. ارز های دیجیتال ، مرز سیاسی یا جغرافیایی ندارند؛ معاملات ممکن است از هر مکانی فرستاده شود و در هر جایی هم دریافت شود و در واقع حساب‌ها و کیف‌های دیجیتالی ممکن است به عنوان سپرده‌های بانکی در نظر گرفته شوند.امروزه ارزهای رمزنگاری شده به یک پدیده جهانی تبدیل شده اند که برای اکثر مردم شناخته شده است.

 
 

بیت کوین چیست؟​

بیت کوین اواخر سال ۲۰۰۸ متولد شد. احتمالا بحران مالی بزرگ سال ۲۰۰۸ و اتفاقات مربوط به آن دوران را از اخبار به یاد داشته باشید. در همین دوران بود که فرد یا گروه ناشناسی با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو، مقاله‌ای را به تعداد زیادی از متخصصین علم رمزنگاری ارسال کرد که در آن از پول الکترونیکی جدیدی به نام بیت کوین صحبت کرده بود. ساتوشی ناکاموتو در این مقاله که از به عنوان وایت پِیپِر هم یاد می‌کنند، بیت کوین و نحوه کار کردن آن را شرح داده بود.

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱۵۱٫۹۳ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۶۶٫۴۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد .بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ آذر ۱۳۹۶(۱۶ December 2017) معادل ۱۹,۴۹۷٫۴۰ دلار بوده است. تعداد واحدهای در گردش بیت کوین ۱۸٫۱۸ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۲۱ میلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن بیت کوین معامله می‌شود، صرافی بیتمِکس با سهم ۲٫۹۷% از حجم معاملات روزانه است.

 
 

روش های مختلف کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال چیست؟

کسب درآمد و کسب سود از ارز دیجیتال به سه روش امکان پذیر است که در این آموزش به معرفی تمامی آن ها خواهیم پرداخت.

۱- کسب درآمد از طریق سرمایه گذاری
۲- کسب درآمد از طریق استخراج ارز دیجیتال
۳- کسب درآمد از طریق تریدینگ و خرید و فروش

آیامیدانیداگردرسال2010فقط10هزار

همانطور که در نمودار بالا ملاحظه می کنید ، قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۰ برابر با ۰٫۱ دلار بوده و هر دلار برابر با ۱۰۰۰ تومان بوده است. بنابر این اگر شما در سال ۲۰۱۰ مبلغ ۱۰۰۰۰ تومان بیت کوین خریداری می کردید ، صاحب ۱۰۰ بیت کوین می شدید. در حال حاضر قیمت بیت کوین حدود ۱۰۰۰۰ دلار بوده و هر دلار ۱۳۰۰۰ تومان می باشد. یعنی شما صاحب ۱۱ میلیارد تومان وجه نقد می شدید!

همین امروز زندگیت رو متحول کن!


مبلغ واقعی 87,889 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 79,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 829

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما